حماس: اظهارات اشکنازی اذعان به قدرت مقاومت در غزه است  
کد خبر: 3850176
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

حماس: اظهارات اشکنازی اذعان به قدرت مقاومت در غزه است  

گروه بین‌الملل ــ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تأکید کرد که اذعان رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به صرف‌نظر از ایده براندازی حماس در غزه، اعتراف مقامات دشمن به قدرت و توان مقاومت است.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سخنگوی حماس در اظهاراتی مطبوعاتی تأکید کرد: اظهارات «گابی اشکنازی»، رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی درباره صرف‌نظر مقامات سیاسی این رژیم از ایده براندازی حماس در غزه، پس از تأکید ارتش بر ناتوانی در شکست مقاومت، اعترافی دیگر از سوی مقامات دشمن به قدرت و توان مقاومت است.
 
«حازم قاسم»، تأکید کرد: صلابت مقاومت فلسطین، روحیه مبارزاتی مجاهدان مقاومت و وحدت آنان در میدان و حمایت همه‌جانبه ملت فلسطین از مقاومت، موجب شده تا غزه به یک چالش راهبردی برای ارتش رژیم صهیونیستی تبدیل شود.
 
وی افزود: عجز و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت در غزه بیانگر درستی گزینه مقاومت و کارسازی آن در برهم زدن تمامی معادلات دشمن است و مقاومت تا برچیدن کامل اشغالگری از سرزمین فلسطین ادامه خواهد داشت.
 
قاسم تأکید کرد: حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین به تقویت توان خود و مبارزه علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی تا تحقق اهداف ملت فلسطین از جمله آزادی و بازگشت به سرزمین خود ادامه می دهند و پایان اشغال سرزمین و مقدسات فلسطین را مقاومت رقم خواهد زد.
 
رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اذعان کرد که این رژیم هیچ طرح و برنامه‌ای برای نابودی جنبش حماس در غزه ندارد.
 
«گابی اشکنازی» اظهار کرد در پایان سال 2008 و 2009 که وی در آن زمان رئیس ستاد مشترک ارتش بود، گفت‌وگوهای مفصلی با مقامات سیاسی در مورد نابودی حماس در نوار غزه انجام شد، اما وقتی به روز بعد از آن فکر کردیم از تصمیم خود پشیمان شدیم.
 
اشکنازی تصریح کرد: اسرائیل باید در برابر چنین اقدامی بهای سنگینی می‌پرداخت و این اقدام عواقب و پیامدهای زیادی در پی داشت؛ در نتیجه هدف تغییر کرد و مقامات اسرائیلی از تصمیم خود صرف‌نظر کرده و به حملات سنگین به غزه و بازگشت آرامش به مرزها بسنده کردند.
انتهای پیام
captcha